سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

افزایش ۱۲۰ درصدی تولید محصولات دیم در شهرستان قصرشیرین

مدیر جهاد کشاورزی ‌قصرشیرین میزان گندم تولید شده در این شهرستان ‌در سال ۹۳ را ۱۵ هزار و ۲۷۸ تن بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون تولید محصولات دیم در این شهرستان ۱۲۰درصد افزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رضا محمدی گفت: در بخش زراعت آبی شاهد افزایش 25درصدی محصولات کشاورزی در شهرستان قصرشیرین بوده‌ایم.

محمدی میزان گندم تولید شده در شهرستان قصرشیرین در سال 93 را 15هزار و 278تن بیان کرد و افزود: میزان جو تولیدی در این شهرستان 256تن بوده است و از ابتدای امسال تاکنون تولید محصولات دیمی در این شهرستان 120درصد افزایش داشته است.

وی بارندگی مناسب و مراقبت از محصولات را از دلایل افزایش تولید محصولات کشاورزی در شهرستان قصرشیرین دانست و گفت: از مجموع 13هزار و 383هکتار سطح زیر کشت گندم، 12هزار و 302 هکتار گندم توسط کشاورزان برداشت شده و از مجموع 178هکتار سطح زیر کشت جو کل اراضی درو شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین به میزان برداشت محصولات کشاورزی در بخش آبی و دیم اشاره کرد و گفت: در سال 93 میزان برداشت گندم در بخش دیم یک هزار و100 کیلوگرم به ازا هر هکتار بوده است و در بخش آبی 2.5 تن گندم تولیدی داشته‌ایم.

محمدی میزان تولید جو در بخش دیم را یک تن به ازا هر هکتار بیان کرد و افزود: در بخش کشاورزی آبی میزان تولید جو 2هزار کیلوگرم معادل 2تن در هر هکتار بوده است و گندم و جو تولید شده در سیلوهای این شهرستان توسط اداره تعاون روستایی ذخیره می‌شود/س

برچسب ها: کرمانشاه ، تولید ، دیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.