سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شکسته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت یازدهم

فرماندار اردبیل گفت: موانع سرمایه‌گذاری در دولت یازدهم شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی،‌ خدماتی شهرداری اردبیل اظهار داشت: ما یاد و خاطره فاتحان خرمشهر و دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت را گرامی می‌داریم و ادامه راه آنها را در سنگر فرهنگی و اقتصادی باید پررنگ‌تر از گذشته ادامه دهیم.

وی، سیاست دولت و استاندار اردبیل را حمایت از اقتصاد مردمی و واگذاری کارها به خود مردم در قالب پارلمان محلی بیان کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری باید از این ظرفیت بهره‌برداری کند تا توسعه حقیقی شکل بگیرد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه بیش از 500 هزار نفر جمعیت در شهر اردبیل از شهرداری خدمات دریافت می‌کنند که 65 درصد جمعیت شهری استان را شامل می‌شود، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و امکانات هر چند برخی محدودیت‌ها را به وجود آورده اما شورا و شهرداری در سال‌های اخیر با پشتیبانی کامل و ایجاد ظرفیت در جذب سرمایه‌گذار سعی کردند رونق حقیقی اتفاق بیفتد.

زنجانی، سرانه درآمدی 500 هزار تومانی مردم این استان را به نسبت استان‌های همجوار پایین و معنادار بیان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد شورا و شهرداری در بالا بردن سطح خدمات و ارتقا کارهای عمرانی به شکل باز از توانمندی بخش خصوصی استفاده کنند چرا که دولت بدون محدودیت بستر آن را فراهم کرده است.

وی، تنها راه نجات این استان و رفع محدودیت‌های اقتصادی و صنعتی را جلب سرمایه‌گذاران با کمترین موانع و مزاحمت‌های بخشنامه‌ای و قوانین بیان کرد و یادآور شد: فعال‌سازی بخش خصوصی تنها راه نجات ماست که خود این به افزایش سطح درآمدی مردم نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، موانع ، سرمایه ، گذاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.