سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

جریمه نقدی بیش از یک میلیارد ریال برای قاچاقچی فندق در مهاباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی فندق در مهاباد به پرداخت یک میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد اقوامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به محکومیت پرونده قاچاق فندق خارجی در اداره تعزیرات حکومتی مهاباد، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی سردشت از یک دستگاه خودروی باری کامیون که مورد بازرسی قرار گرفته بود، مقدار زیادی فندق خارجی به ظن قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: وزن فندق‌های خارجی ضبط شده 10 هزار کیلوگرم گزارش شده است.

اقوامی از گزارش مأموران نیروی انتظامی مهاباد به گمرک این شهرستان مبنی بر کشف محموله قاچاق فندق خارجی خبر داد و گفت: گمرک مهاباد با اعلام جرم از متهم پرونده به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به شکایت و درخواست رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی عنوان کرد: این پرونده در شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مهاباد رسیدگی شده است.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده قاچاق فندق خارجی در تعزیرات حکومتی مهاباد، متذکر شد: پس از طی شدن تشریفات قانونی با توجه به اینکه متهم اسناد و مدارک محکمه‌پسندی به منظور دفاع از خود ارائه نکرد، این شعبه رای به ضبط کالاها به نفع دولت داد.

اقوامی در پایان افزود: علاوه بر ضبط فندق‌های کشف شده، متهم به پرداخت یک میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است/س.

برچسب ها: مهاباد ، مدیر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.