سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نوسازی ناوگان حمل ونقل با اختصاص اعتباری از هدفمندی یارانه ها

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: با اختصاص اعتباری از هدفمندی یارانه ها به بخش حمل و نقل تلاش می کنیم تا ناوگان حمل و نقل نوسازی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، غلامی در مراسم راه اندازی اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب استان کرمان افزود:توسعه یافتگی مورد تاکید دولت و استقرار اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب استان کرمان نیز در همین راستاست.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جنوب کرمان و مسافت زیاد با مرکز استان و از سوی دیگر تولید زیاد محصولات کشاورزی به این نتیجه رسیدیم که راه اندازی اداره کل در این منطقه ضروری است.

غلامی خاطرنشان کرد: محصولات کشاورزی جنوب استان در یک مقطع زمانی خاص تولید می شود و بار ترافیکی بوجود می آورد که باید برای حمل آنها تدبیری اندیشیده شود.

وی گفت : علاوه بر توسعه حمل و نقل باید بحث صنایع تبدیلی و فناوری های روز مورد توجه قرار گیرد، زیرا این مساله باعث می شود دسترنج کشاورزان هدر نرود و اقتصاد پویا بر منطقه حاکم شود.

غلامی یادآور شد : وظیفه اصلی در این منطقه جابجایی ایمن مردم است .

در این مراسم ،کوروش جهانبخش در این آیین به عنوان نخستین مدیرکل حمل و نقل و پایانه های جنوب استان کرمان معرفی شد.

جنوب کرمان با حدود یک میلیون نفر جمعیت از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب تشکیل شده است.

سالانه 4و نیم میلیون تن محصول کشاورزی در جنوب کرمان تولید می شود./س


برچسب ها: نوسازی ، هدفمندی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.