سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرينات نيروی هوايی رژیم صهیونیستی به سبب بحران بودجه لغو می‌شود

روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی نوشت نیروی هوایی اسرائیل رزمایش خود را به سبب بحران بودجه ای لغو کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی نوشت نیروی هوایی اسرائیل رزمایش خود را به سبب بحران بودجه ای لغو کرده است.

این روزنامه در شماره امروز خود در اینترنت نوشت ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد همه تمرینات نیروی هوایی را به سبب کاهش بودجه تا اطلاع ثانوی لغو می کند.

همچنین تمرینات آموزشی خلبانان ذخیره ، که معمولا هفته ای یکبار انجام می گیرد ، لغو خواهد شد. گفته می شود فقط مدارس پرواز نیروی هوایی این رژیم طبق معمول به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

دفتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد : «ارتش اسرائیل ماه مه به این نتیجه رسید که به نقطه تعیین کننده ای خواهد رسید که مجبور خواهد بود تصمیمات دشواری بگیرد».

این منبع افزود فقط برای استمرار بخشیدن به وظایف اساسی امسال ، از جمله آموزش نیروهای وظیفه به تزریق 750 میلیون شکل نیاز خواهد داشت . وزارت دفاع اسرائیل امسال به سبب کمبود بودجه و نقدینگی تولید سلاح و برنامه های دفاعی خود را متوقف کرده است. منابع آگاه گفتند در سال 2015 نیز اگر بحران بودجه ای ادامه یابد ، ارتش به طور کامل از کار خواهد افتاد.

یک منبع گفت: "ما قادر نخواهیم بود سال جدید را شروع کنیم. این غیرممکن است. ما مجبور خواهیم شد کارها را تعطیل کنیم". 

وی افزود :"علت این وضع خودداری وزارت دارایی از تامین بودجه اجزای دستگاه دفاعی است که امنیت را تامین می کنند."


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.