سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط حضور خرما در بازارهای بین‌المللی فراهم شده است

با مذاکراتی که با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی داشته‌ایم، زمینه برای خرید تضمینی خرما فراهم شده است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد  اظهار داشت: اقتصاد از مقوله‌های مهمی است که رهبری معظم انقلاب در سنوات گذشته همواره به آن توجه داشته و به عناوین مختلف اهمیت آن را متذکر شده‌اند.

وی افزود: شعارهایی که رهبری در ابتدای هر سال مطرح می‌کنند، بیانگر اهداف و ضرورت‌هایی است که دولت باید هر سال به آن توجه داشته و زمینه تحقق آن را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی مناطق مختلف کشور است که این وظیفه خطیر به عهده مسئولان و مدیران هر منطقه است.

موسوی‌نژاد با تاکید بر لزوم خروج از اقتصاد نفتی به اهمیت کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: دشتستان از مناطق مهم کشاورزی در استان و کشور است و کشاورزان و به ویژه نخلداران این شهرستان نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارند.

وی بیان کرد: نخلداران در شرایط کنونی با مشکل مهمی در فروش محصولات خود مواجه هستند و این مسئله وضعیت معیشتی آنها را دچار مشکل اساسی کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: با مذاکراتی که با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی داشته‌ایم، زمینه برای خرید تضمینی خرما فراهم شده که البته امیدواریم مسئولان وزارت جهاد در تحقق وعده‌های خود اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای فرآیند بازاریابی بین‌الملل یکی از راهکارها برای خروج از رکود اقتصادی خرماست، افزود: ایجاد شرایط برای حضور خرما در بازارهای بین‌المللی مورد تاکید است و امیدواریم اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت بگیرد تا شاهد رونق اقتصادی این محصول استراتژیک باشیم.

برچسب ها: خرما ، بازار ، بین المللی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.