سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بی ثباتی در مدیریت موجب عدم رشد و توسعه شهر می شود

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: بی ثباتی در مدیریت زمینه نبود بستری مناسب را فراهم می کند و همین امر موجب عدم رشد و توسعه شهر در تمامی عرصه ها می شود.

ˈناصر محمودی فردˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پتانسیل ها و قابلیت های شهر دماوند اظهارکرد: دماوند به واسطه نزدیک بودن به پایتخت و داشتن آب و هوای مناسب، جاذبه های گردشگری و توریستی و نیز آثار تاریخی برجسته همواره مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه ویژگی های شاخص شهر دماوند، این منطقه را از بن بست پیشرفت و توسعه خارج می کند، گفت: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب تاکنون با وجود شرایط خاص و مورد توجه شهر دماوند، آنگونه که باید و شاید شاهد رشد این منطقه در تمامی بخش ها نبوده ایم.

این مقام مسوول ادامه داد: ساخت اینگونه مستند ها و بیان قابلیت های شهر دماوند می تواند علاوه بر معرفی منطقه، زمینه آسیب شناسی عدم پیشرفت این شهر بکر و کم نظیر را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به علت های عدم رشد مناسب شهر دماوند اشاره کرد و گفت: عدم رشد در یک منطقه می تواند علت هایی همچون بی توجهی مسوولان، وجود معضلات فرهنگی، نبود شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، بی ثباتی در مدیریت و ... دانست که شهر دماوند نیز از این ویژگی ها مستثنی نبوده است.

محمودی فرد وجود دماوند را در نزدیکی پایتخت هم یک فرصت و هم تهدید برای این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: دماوند برای پیشرفت نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در تمامی حوزه های صنعت، گردشگری و .... است، زیرا می توان با ایجاد زمینه توسعه برای شهر، آسیب های کنونی را مدیریت و در جهت رفع آن کوشید.

وی افزود: دماوند در طی سال های گذشته با وجود معضلی همچون بی ثباتی در مدیریت و نبود فضای مناسب سرمایه گذاری با کم مهری در بخش توسعه مواجه شده است که باید با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این مهم را رفع کرد.

فرماندار دماوند شرایط این شهر را برای توسعه بسیار مهیا دانست و بیان کرد: نزدیکی به تهران و نیز حمایت از صنایع غیر آلاینده یک فرصت برای توسعه شهر است که می تواند صنعت را در این منطقه شکوفا و زمینه اشتغال را فراهم کند.

این مقام مسوول از برگزاری همایش سرمایه گذاری در دماوند خبر داد و بیان کرد: این همایش با هدف شناسایی قابلیت های شهر دماوند و شناخت سرمایه گذاران در تمامی عرصه ها برگزار می شود تا شاید بتوانیم گامی موثر در توسعه شهر برداریم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.