سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوخته‌سرایی:

پهلوان سلیمانی برای مردم ایران همیشه زنده است/چهل سال جزو معرفت از علیرضا چیزی ندیدم

دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: پهلوان علیرضا سلیمانی به واسطه کارهای بزرگی که در این دنیا انجام داد همیشه برای مردم ایران زنده خواهد بود.

رضا سوخته‌سرایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: من حدود 40 سال با مرحوم علیرضا سلیمانی زندگی کردم،در تمامی اردوها، مسابقات، مسافرت ها در یک اتاق کنار هم بودیم به طوری که خارج از میدان ورزشی نیز وابستگی زیادی به هم داشتیم.

وی تصریح کرد:در تمام سال هایی که با پهلوان سلیمانی بودم جزء معرفت،جوانمردی،مردم داری و احترام به کسوت از او چیزی ندیدم، واقعاً لقب پهلوان باشی نه به خاطر شش بازوبندی که در مسابقات پهلوانی کسب کرده بود بلکه به لحاظ انسانیت و جایگاه برازنده این مرد بزرگ ورزش کشور بود.

سوخته سرایی با بیان این که چهل سال جزء معرفت از پهلوان سلیمانی چیز دیگری ندیده است افزود:علی رضا به قدری به پیشکسوت احترام می گذاشت که با وجود آنکه او در ورزش پهلوانی حق زنگ داشت اما هر گاه که با هم به زورخانه می رفتیم از آنجایی که از او بزرگتر بودم محال بود که اول خودش وارد شود و تا زمانی که من از درب داخل نمی شدم هرگز قدم از قدم بر نمی داشت.

پیشکسوت کشتی کشورمان با اشاره به این که پهلوان سلیمانی برای من مثل یک بردار عزیز بود خاطرنشان کرد:من مطمئن هستم یاد و خاطره پهلوان علیرضا سلیمانی برای همیشه در بین مردم کشورمان زنده است و یک خواهش از مسئولین دارم و آن هم این است که قهرمانان و پهلوانان ایران زمین را چه در زمان حیات و چه پس از فوت هیچگاه فراموش نکنند.


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.