سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندوی قهرمانی آسیا-تاشکند؛

رقابت 5 تکواندوکار در روز پایانی/ کاپیتان کرمی به میدان باز می گردد

در روز پایانی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان پنج نماینده ایران فردا چهارشنبه هفتم خرداد به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در آخرین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی در تاشکند ازبکستان، مهدی خدابخشی در وزن ششم (80- کیلوگرم) و در دور نخست به دیدار "چائو هو" از ماکائو می رود و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار هنگ کنگ و یمن قرار خواهد گرفت.

در وزن هفتم (87- کیلوگرم) یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو بعد از مدت ها دوری از یک رقابت معتبر، در میدان آسیایی دور اول را استراحت می کند و در دور دوم به دیدار برنده چین و قزاقستان می رود.

اما در وزن 87+ كيلوگرم (وزن هشتم) مرتضی شیری ابتدا با "الیاس الحیدری" از لبنان مبارزه می کند و در صورت برتری باید با یکی از تکواندوکاران اردن، کره جنوبی و قزاقستان پیکار کند.

همچنین در بخش بانوان در وزن 67- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ماکائو و قزاقستان دیدار خواهد کرد.

اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم در نخستین گام "نان وانگ" از ماکائو را پیش رو دارد و در صورت برتری با یکی از تکواندوکاران کامبوج یا فیلیپین پیکار می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.