سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت "دانشجویان علمی کاربردی" در هفدهمین جشنواره تئا‌تر

دانشجویان علمی کاربردی در هفدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی ایران موفقیت چشم گیری بدست آوردند.

دکتر حمید میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران یک تندیس، ۳ دیپلم افتخار و سه لوح تقدیر کسب کردند. 

وی گفت: جشنواره تئا‌تر ایران بزرگ‌ترین جشنواره وزارت علوم و یکی از مهم‌ترین جشنواره تئا‌تر دانشجویان کشور است که هم از لحاظ فنی هنرهای نمایشی دانشگاه برنامه‌ریزی شده است. 

وی تصریح کرد: امسال نیز ۱۱۶ اثر علمی کاربردی به بخش مقدماتی جشنواره راه یافته و ۷ اثر نیز به عنوان اثر منتخب برگزیده شده‌اند. 

*فعالیت هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور

دکتر پور عباس رئیس دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: درحال حاضر بیش از هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و با مشارکت ملی و مدیریت جهادی و آگاهانه امیدوارم در تمام حوزه‌ها دوره‌های مهارتی پیشرفت داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها و سازمان‌ها مراکز علمی کاربردی ایجاد و متمرکز بر آموزش مهارتی شده‌اند. 

وی با بیان اینکه رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی و مشخص محورند، خاطر نشان کرد: این دانشگاه بیش از ۸۰۰ شغل را در بین رشته‌های مهارتی خود پوشش می‌دهد و هم اکنون شاهد افزایش علاقه‌مندی و تمایل داوطلبان برای ورود به این دانشگاه و شرکت در دوره‌های مهارتی هستیم. 

وی یادآور شد: در حال حاضر به منظور کیفیت دوره‌های آموزشی خود در حال ساماندهی دوره‌های بلند مدت و کوتاه مدت و تجمیع و ارتقا مقاطع تحصیلی هستیم. 

وی یادآور شد: ساماندهی کار مدرسان نیز از جمله اصلاحات در نظام آموزش مهارتی است که در حال حاضر در حال جذب نیروی مدرسین تمام وقت برای این دانشگاه هستیم. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.