سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروش "لالایی‌ها برای کودکان" را منتشر کرد

انتشارات سروش مجموعه سه جلدی "لالایی‌ها برای کودکان" اثر مصطفی رحماندوست و شعبان‌نژاد را منتشر کرد.

رسول شکری‌نیا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سروش در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: 22 عنوان کتاب کودک و نوجوان را همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی کردیم.

وی افزود: مجموعه سه جلدی "لالایی برای کودکان" اثر مصطفی رحماندوست و شعبان‌نژاد توسط انتشارات سروش منتشر شد. لالایی‌ها از مطالبی است که در عصر جدید به فراموشی سپرده شد به همین دلیل انتشارات سروش این مجموعه سه جلدی را در بازار کتاب عرضه کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سروش ادامه داد: انتشارات سروش مجموعه 5 جلدی علم شناسی با عناوین فلسفه، تکنولوژی، بیت‌الحکمة،‌تاریخ پیدایش علوم جدید و فلسفه علم دانشمندان مسلمان را منتشر کرد.

شکری‌نیا تصریح کرد: تا پایان سال جاری، 2، 3 جلد دیگر از مجموعه علم شناسی به بازار کتاب عرضه می‌شود. مجموعه‌های علم شناسی مورد استفاده بسیار از محققین کشور قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: چهار جلد از مجموع علم شناسی انتشارات سروش توسط مصطفی تقوی، یاسر خوشنویس، نادیا مفتونی، پریسا موسوی، بهرام نوازنی و بهاءالدین بازرگانی گیلانی ترجمه شده است.

مجموعه علم شناسی ره یافتی از پنجگانه تمدن اسلامی در آثار فارابی، ابن سینا، ابن رشد، ملاصدرا و علامه طباطبایی بررسی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سروش اظهار داشت: "شعر و انقلاب" مجموعه گفتگوهای دکتر زورق با سی نفر از شاعران انقلابی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی است که توسط انتشارات سروش منتشر شد.

شکری ‌نیا بیان کرد: کتاب سینمای ملی و جهانی شدن نوشته‌ شهاب اسفندیاری توسط مقصود اوحدی ترجمه شده است که توسط انتشارات سروش به بازار کتاب می‌آید. این کتاب پایان نامه دکترای اسفندیاری به زبان انگلیسی است که در دانشگاه ناتینگ‌هام انگلیس منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب سینمای ملی و جهانی شدن در روزهای اخیر توسط انتشارات سروش چاپ شد و بسیاری از چهره‌های سینمایی درباره این کتاب نظر دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجموعه ، تمدن ، اسلام ، کتاب ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.