سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

ملت ایران با عزم ملی پیروز میدان تحریم و تهدید دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: ملت ایران همانند هشت سال دفاع مقدس برابر تهدیدات امروز دشمن نیز مقاومت کرده و پیروز میدان خواهند بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،عسگر مجیدی با محوریت «مقاومت و ایثار ملت ایران» در خصوص آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در فتح خرمشهر، عملیات‏ متعددی از جمله ثامن‏الائمه، فتح‏المبین و طریق‏القدس صورت گرفت که سرانجام در عملیات بیت‏المقدس با نثار خون پاک شهدا به فتح خرمشهر دست یافتیم.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یک پیروزی بزرگ و غرورآفرین برای رزمندگان اسلام به شمار می‏رفت، ادامه داد: ملت ایران در تمام روزهای سخت جنگ حامی رزمندگان بودند و با مقاومت و پایداری دشمن را از هدف خود دور کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان اظهار داشت: امروز نیز در عرصه جنگ نرم و همچنین در عرصه فرهنگی و تهدیدهای اقتصادی که دشمن با شیوه‏های گوناگون سعی در براندازی نظام جمهوری اسامی دارد، باید برابر هجمه‏ها مقاومت و پایداری داشته باشیم تا در این عرصه نیز به پیروزی برسیم.

مجیدی در مورد تحریم‏ها بیان داشت: در عرصه کنونی باید هم در مسئله تحریم و هم در شرایط غبارآلود فتنه با افزایش بصیرت، وحدت، همدلی و حرکت در مسیر چراغ ولایت باعث انسجام ملی شویم و از خدشه دشمن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تحریم ، سمنان ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.