سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پتکوویچ: ایران در ایتالیا شگفتی‌ساز می‌شود

پاسور تیم ملی صربستان که سابقه بازی در لیگ برتر ایران را هم دارد، پس از دیدارهای ایران و صربستان معتقد بود که ایران با کواچ سورپرایز بزرگی مقابل ایتالیا رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ولادکو پتکوویچ اظهار داشت: بازی‌های دوستانه خیلی خوبی با ایران داشتیم. مثل همیشه ایران خیلی خوب بازی کرد. شاید صربستان در این مسابقات پیروز شد ولی ایران و صربستان هم اکنون در مرحله ‌آمادگی هستند و هنوز به مرز صد در صدی آمادگی خود نرسیده اند. امکان این هم بود که صربستان شکست خورد. پس برد یا باخت اهمیت چندانی ندارد.

پتکوویچ افزود: کواچ مربی جوان و خیلی خوبی هست و فکر می کنم ایران با کواچ مقابل ایتالیا سورپرایز بزرگی رقم خواهد زد و در دراز مدت با کواچ بهتر از ولاسکو عمل خواهد کرد.

وی افزود: حضوری پاسور خوبی مثل معروف در ایران بسیار ارزشمند است. سعید پاسور خیلی خوبی هست و توانایی های بالایی دارد. البته دیگر بازیکنان ایران هم از تکنیک خوبی برخوردارند و بازی باکیفیتی را ارئه می دهند.

پتکوویچ که در سال گذشته در تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر ایران بازی می کرد در پایان گفت: من سال خوبی را در لیگ ایران داشتم واز این بابت بسیارراضی هستم. اگر دوباره مهیا شود باز هم در این لیگ بازی خواهم کرد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.