سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میقانی: اگر من به آنهایی که استعفا داده‌اند می‌گفتم به اردو می‌آمدند

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: آنها از ساختار تیم ملی ناراحت نیستند، بلکه فکر می‌کنند که فدراسیون کوتاهی کرده اما اینطور نیست.

داوود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین اردوی کاتا برگزار شد و هفته گذشته به پایان رسید. مسابقات آسیایی کاتا در تایلند فعلا معلوم نیست که برگزار شود و به دلیل مشکلات سیاسی و امنیتی که در این کشور به وجود آمده مسابقات آسیایی کاتا در این کشور فعلاً کنسل شده است.

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودودر خصوص مربی برای تیم ملی کاتا افزود: من پیشنهاد دادم که یک مربی برای تیم انتخاب کنند و من علاقه داشتم که کاتا تخصصی‌تر شود و به دنبال این موضوع هم هستم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در خصوص بودجه برای کاتا اینچنین اظهار داشت: در هیأت رئیسه فدراسیون برای بودجه کاتا هیچ رأیی داده نشد و اسپانسر هم پیدا نشد و فدراسیون هم فعلاً بودجه‌ای برای آن ندارد.

آقای رستگار از طریق وزارت ورزش در حال پیگیری برای گرفتن بودجه برای کاتا است ولی هنوز موفق نشده است.

وی در خصوص جوان‌گرایی در تیم ملی کاتا اذعان داشت: بنده پیشنهاد داده بودم که برای هر کاتا یک مربی انتخاب کنند و مربیانی که قبلاً برای اینکار انتخاب کرده بودیم قرار بود که کم‌کم از مسابقات کنار بروند و به امر مربیگری در تیم ملی بپردازند و برای جوانگرایی برنامه داریم.
ما پیشنهاد دادیم تا برای تایلند تیم جئان را اعزام کنیم و باید اجازه بدهیم جوان ترها بیایند و خودی نشان بدهند و به همین دلیل مربیان تخصصی برای هر کاتا انتخاب کردیم.

میقانی در خصوص اعتراض بعضی از ملی‌پوشان و مصاحبه‌هایشان تصریح کرد: آنهایی که اعتراض کردند از ساختار تیم ملی ناراحت نبودند بلکه از بودجه‌ای که برای کاتا نیست ناراحت بودند و اختلاف تمرین ندارند آنها فکر می‌کردند که فدراسیون کوتاهی می‌کتد ولی اینطور نیست در تاریخ فدراسیون جودو فقط رضوی و رستگار برای کاتا هزینه کرده‌اند ولی رستگار قول داده که تأمین مالی کند ولی هنوز موفق نشده و هنوز بودجه‌ای برایش تعریف نشده است و تیم اگر اعزام شود با هزینه شخصی خودشان باید اعزام شوند. تعدادی از بچه‌ها مصاحبه کرده‌اند و رستگار هم گله‌مند شده است ولی در کل تیم به یک آرامش رسیده و اگر من شخصاض به آنها می‌گفتم حتماً می‌آمدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاتا ایران بعد از ژاپنی‌ها بهترین تیم دنیاست و این خیلی مهم است و ما نیز به این مقوله خیلی اهمیت داده‌ایم و به شدت به دنبال کاتا هستیم. آموزش کاتا در سراسر کشور فراگیر شده و الان تیم دوم ما با تیم اول کاتا هیچ فاصله‌ای ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، میقانی ، کاتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.