سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکتاویو: تمرکزمان برای صعود به جام جهانی 2015 پرتغال است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره اردوهای تیم ملی، برگزاری رقابتهای لیگ برتر، روند رو به رشد فوتبال ساحلی ایران و سطح علمی مربیان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مارکو اکتاویو درباره وضعیت لیگ ایران در مقایسه با لیگ های کشور های دنیا گفت: تبریکاتم را به فدراسیون فوتبال ایران  و پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی برای توسعه بزرگترین لیگ فوتبال ساحلی جهان اعلام می کنم چرا که مدت این لیگ بیش از 6 ماه بوده و 13 تیم که تقریبا 250 بازیکن درگیر آن هستند به رقابت با یکدیگر می پردازند. همچنین داوران ، کادر و سایر عوامل اجرایی در مقایسه با لیگهای بزرگ دنیا مانند روسیه ، ایتالیا و برزیل که آنها فقط حداکثر دو تا سه ماه لیگ را برگزار می کنند روند رو به رشدی را داشته اند. البته ما باید سعی کنیم کیفیت لیگ را به مرور زمان بیشتر ارتقا بدهیم و با ساختار بهتر برای ورزشگاههای ساحلی و دعوت از بازیکنان بین المللی از کشورهای برزیل و پرتغال به ایران سطح لیگ را ارتقا دهیم که این امر مستلزم فعالیت باشگاهها واقدامات آنها در ایجاد ساختار قوی است.

وی در خصوص روند توسعه فوتبال ساحلی حال حاضر در مقایسه با سال های گذشته گفت:  تیم فوتبال ساحلی ایران در 30 ماه گذشته نشان داد که موفق ترین تیم در تاریخ فوتبال ساحلی ایران است. در واقع کسب 5 عنوان قهرمانی که در مسابقات بین المللی به دست آورده و شکست تیمهای برزیل و روسیه که عنوان قهرمان دنیا را دارند، از موفق بودن این تیم خبر می دهد.

سرمربی تیم  ملی فوتبال درباره اینکه در شروع لیگ به عنوان مدرس کلاسهای مربیگری فوتبال ساحلی تدریس می کند،  سطح مربیان در ایران را مطلوب ارزیابی  کرد و گفت: به طور حتم سطح مربیان ایرانی رو به رشد بوده و تیم ها با استانداردهای خوبی به میدان می ایند و این امر نشان می دهد که مربیان نسبت به سالهای گذشته بهتر شده اند چرا که بازیکنان فوتبال ساحلی ،تخصصی در این رشته فعالیت می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از استراتژی کادر فنی برای اردوهای تیم ملی در هر هفته گفت: تمام رقبای قوی ایران دائما برای تیم های ملی خود اردو می گذارند و معتقدم ما باید مرتبا در آکادمی ملی فوتبال کمپ تمرینی داشته باشیم  چرا که تا زمان مسابقات فرصت کمی داریم و باید نقاط مثبت خود را بیش از پیش تقویت کرده و همچنین نکات ضعف خود را از بین ببریم تا در میادین پیش رو موفق باشیم.

اکتاویو  هدف از شرکت در مسابقات و تورنمنت ها را صعود به جام جهانی پرتغال دانست و بیان کرد: هدف اصلی ما تمرکز 100 درصد برای صعود به جام جهانی 2015 پرتغال است و ما در تورنمنت های دیگر شرکت می کنیم تا بتوانیم به سطح آمادگی بالایی برای این مسابقات برسیم.  ضمن اینکه در ماه اکتبر به برزیل سفر خواهیم داشت تا علاوه  بر کمپ تمرینی 5 تا 6 بازی دوستانه برگزار کنیم تا بازیکنان با بزرگترین بازیکنان فوتبال ساحلی که در بزیل حضور دارند، روبه رو و تجربه کسب کنند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی ب  و اینکه چه زمانی بازیکنان این تیم به تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند، گفت: من اسم این تیم را تیم ملی ب نمی گذارم. این تیم، تیم ملی دوم ایران است . همه این بازیکنان هرلحظه این فرصت را دارند تا نماینده تیم ایران در مسابقات مختلف باشند واین امر بستگی به استراتژی ما در مسابقات پیش رو دارد.

اکتاویو از انتخاب کمک مربی اش در تیم ملی دوم ایران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه علی نادری از ابتدای حضورم در ایران (از سال 2007) تا کنون در کنارم بوده و ضمن اینکه تجربه بزرگی سالها به عنوان کاپیتان تیم ملی دارد و دوره مربیگری این رشته را پشت سر گذاشته، به اعتقادم بهترین گزینه برای کمک مربیگری در تیم ملی دوم ایران بوده چرا که از اهداف تکنیکی، تاکتیکی واستراتژی من برای فوتبال ساحلی ایران خبر دارد .معتقدم حضور نادری به عنوان دستیارم کمک بسزایی در رشد و تربیت بازیکنان جدید این رشته خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.