سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس سیدهایش را نمی‌فروشد؛

سیدمیثم حسینی هم می‌ماند

به نظر می‌آید با شروع خرید و تمدید قرارداد سرخ‌ها برای فصل آینده باید اعتراف کرد که بسیاری از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها در خصوص لیست مازاد و نفرات جدید باشگاه پرسپولیس اشتباه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی از بازیکنانی که از او به عنوان بازیکن مازاد نام برده می‌شد، سید میثم حسینی بود که الحق والانصاف عملکردخوبی از خود به نمایش گذاشت، و تنها چند بازی آخر را به دلیل بازگشت پولادی به میادین از دست داد.

اما خبر می‌رسد که دایی پس از این‌که قید فروش سیدصالحی را زد و او را در لیست فصل آینده‌اش قرارداد، روی میثم حسینی هم نوشته فروشی نیست را درج کرد و حالا باشگاه به دنبال تسویه حساب فصل قبل و نگه داشتن دومین سید از فصل قبل خود باشند.

اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند حسینی را نگه دارند تنها کار سختشان راضی کردن سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوششان برای ماندن است.



**دست هافبک پرسپولیس رو شد!؟
حقیقی آب را گل‌آلود می‌کند


با اینکه این روزهای حال پرسپولیسی خوب نظر می رسد و خبرهای خوبی از این باشگاه به گوش می‌رسد، اما پیش بینی می‌شود روزهای سختی برای مدیر عامل سرخ در راه باشد.

 یکی از نفراتی که هنوز تکلیفش با پرسپولیس روشن نشده و با وجود این‌که یکسال دیگر هم با این تیم قرارداد دارد، ماندنش در هاله‌ای از پرده ابهام قرار دارد، رضا حقیقی است.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، باعث گرفتن حکم جلب حقیقی به دلیل ماشین‌های بدون سند طی چند روز گذشته با حساسیت‌زیادی دنبال شد اما ظاهرأ این خبر چندان هم موثق نبوده و بیشتر در جهت گل‌آلود کردن آب و گرفتن ماهی بوده است.

ظاهرأ پیگیری مدیران سرخ نتیجه‌ای در بر نداشته و آن‌ها متوجه شدند که قصد این هافبک جوان شلوغ کردن و حل زود هنگام مشکل سند ماشینش بوده و اصلأ حکم جلبی در کار نبوده است.

**مهاجمان زیاد، مشکل سرخ‌ها؛
پرسپولیس فوروارد می‌دهد، هافبک می‌گیرد!


خبرهایی که این روزها از پرسپولیس به گوش می رسد بسیار تعجب برانگیز است و هیچکس نمی‌داند در ذهن دایی چه می‌گذارد.

 به نظر می آید یکی از خطوط پر ترافیک سرخ‌ها برای فصل چهاردهم لیگ برتر به خط آتش یکم مربوط باشد و بازیکنان زیادی برای حضور در ترتیب اصلی می‌بایست با یکدیگر رقابت کنند.

بر اساس این گزارش حضور عباس‌زاده، سید صالحی، حاتمی و حتی خلعتبری و اضافه شدن نفراتی مثل دغاغله، طارمی و شایعه پیوستن نوروزی یا انصاری‌فرد به پرسپولیس باعث شده تا خیلی ها از حضور این هم فوروارد در اردوی سرخ‌ها تعجب کنند و کار دایی را برای چیدن تیمش سخت بدانند. اما شنیده می شود علی دایی قصد دارد یکی از مهاجمان تیمش را با یک هافبک دفاعی معاوضه کند و اگر تا به امروز نام او را رسانه‌ای نکرده‌اند به دلیل این است که بتوانند بازیکن مازاد خود را با شرایط بهتری به تیم آینده‌اش بفرستند.




** پیغام کادر فنی به گوش پیام رسید؛
آقای صادقیان! برای اروپا رفتن زود است!


بدون شک پدیده سرخ‌ها در فصلی که گذشت پیام صادقیان بود که البته حاشیه‌های این بازیکن اجازه نداد که او هم یکی از مسافران برزیل لقب بگیرد.

با شروع فعالیت باشگاه پرسپولیس در جهت تمدید قرارداد بازیکنان پیام صادقیان هنوز با باشگاه به توافق نرسیده و با اینکه هنوز یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما با توجه به بندهای موجود در قراردادش این اجازه را دارد که با دریافت پیشنهاد خارجی سرزمین سرخ را ترک کند.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها ظاهراً صادقیان ادعا می‌کند که از تیم‌های اروپایی پیشنهاد دارد و به همین خاطر پرسپولیسی را در لیست انتظار نگه داشته است اما کادر فنی سرخ امید زیادی دارد که این بازیکن فصل بعد هم در این تیم بماند.

بر اساس شنیده‌ها از سوی کادر فنی پرسپولیس برای صادقیان پیغام فرستاده شده که برای بازی در اروپا هنوز زود است و بهتر است این بازیکن با حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب تجربه بیشتر راهی لیگ های معتبر اروپایی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.