سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اجرای طرح مسکن اجتماعی با اتمام مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اتمام پروژه‌های تعریف شده مسکن مهر در سطح کشور پرونده و طرح جدیدی با عنوان مسکن اجتماعی در کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه اتمام پروژه مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور نیازمند اعتبار است، گفت: بانک مرکزی بر اساس مصوبه دولت 50 هزار میلیارد تومان را به مسکن مهر اختصاص داده که تاکنون 44 هزار میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

 وی افزود: به منظور تکمیل و بسته شدن پرونده پروژه‌های مسکن مهر در کشور 47 هزار میلیارد تومان دیگر قرارداد بسته شده است که با توجه به مشکلات موجود به نظر می‌رسد این اعتبار نیز پاسخگو نباشد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور حداقل 3 هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است، اضافه کرد: با تامین این میزان اعتبار می‌توانیم سقف وام و تسهیلات بانکی را از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش دهیم و مشکل تعداد زیادی از متقاضیان را که عموما افراد محروم هستند رفع کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه‌های تعریف شده مسکن مهر در سطح کشور پرونده و طرح جدیدی با عنوان مسکن اجتماعی در کشور آغاز خواهد شد.

اصغری‌مهرآبادی گفت:مسکن اجتماعی، مسکن حمایتی و مشارکتی است که مشکل مسکن نیازمندان کشور را حل خواهد کرد و از جمله برنامه‌ها و طرح‌های دولت تدبیر و امید بعد از پایان کار مسکن مهر برای رفع مشکل مسکن نیازمندان جامعه است./س
 
برچسب ها: مسکن ، اجتماعی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.