سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار تراکتورهای ایرانی وارد آفریقای جنوبی شد

نخستين محموله تراکتورهاي ايراني به همراه لوازم جانبي آن به دو کشور آفريقاي جنوبي و بوتسوانا وارد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،محمد فرجي  با اشاره به اينکه اتاق بازرگاني تهران و پرتوريا هم اکنون تشکيل و فعال شده است ، گفت: براي اولين بار 24 دستگاه تراکتور ايراني به همراه لوازم جانبي آن وارد آفريقاي جنوبي شد.

وي با تاکيد بر استاندارد هاي بالا و مقرون به صرفه بودن قيمت تراکتورهاي ايراني در آفريقا گفت: 18 دستگاه از تراکتورهاي ايراني هم به تازگي به کشور بوتسوانا همسايه شمالي آفريقاي جنوبي وارد شد.
 
سفير ايران در آفريقاي جنوبي گفت : قطعا ما بدنبال اين هستيم که صرفا ورود تراکتور نباشد و مذاکراتي  هم شده و مشتريان تراکتورهاي ايراني هم بدنبال اين هستند که بتوانند بعد از ورود قابل توجه تراکتورهاي ايراني، خط مونتاژ آن هم در اين کشور احداث شود. 

سفير کشورمان در آفريقاي جنوبي همچنين با اشاره به ارائه خدمات پس از فروش تراکتورهاي ايراني در چهار شهر کيپ تاون ، ژوهانسبورگ ، پرتوريا و بندر دوربان آفريقاي جنوبي گفت: اقدامات لازم براي سفارش خريد و آماده سازي قطعي 46 دستگاه تراکتور و لوازم جانبي آن به مقصد آفريقاي جنوبي نيز در حال هماهنگي بين خريداران با بخش هاي صادرات و امور مالي تراکتورسازي ايران قرار دارد.

وي افزود: اين کشور بزرگترين اقتصاد و بازار آفريقا و در رديف 20 کشور داراي استعداد کشاورزي دنياست ، به همين دليل اعمال مقررات سخت و استاانداردهاي بالا وحضور و فعاليت ديرينه شرکت هاي بزرگ و متعدد در بازارهدف ، رقابت را خيلي جدي و در عين حال سخت کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.