سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتداي سال جاري تا اوايل خرداد ماه؛

578 فيلمساز و 363 عكاس انجمن سينماي جوانان سراسر كشور گرد هم آمده‌اند

از ابتداي سال جاري تاكنون، 21 گردهمايي سالانه فيلمسازان و عكاسان انجمن سينماي جوانان ايران در سراسر كشور برگزار شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، با شركت 578 فيلمساز و  363 عكاس، نمايش 795 فيلم و 921 عكس و همچنين برگزاري 42 وركشاپ گردهمايي سالانه فيلمسازان و عكاسان از امروز دوشنبه 4 خردادماه انجمن سينماي جوان در 21 شهر برگزار شده است.
 
بنابراين گزارش؛ برپايي نمايشگاه عكس، كارگاه‌هاي آموزشي، جلسات نقد و بررسي با حضور مسئولان فرهنگي و هنري، پيشكسوتان، هنرمندان و كارشناسان برجسته در حوزه سينما و عكس از جمله برنامه هاي اين گردهمايي هاي سالانه است كه تاكنون در شهرهاي قم، مراغه، تالش، خميني‌شهر، كاشان، زنجان، يزد، خرم آباد، گرگان، بوشهر، كرمانشاه، آبادان، ايلام، بيرجند، دزفول، لاهيجان، ساري، شهرري، برازجان، اهواز و شهركرد برگزار شده است.
 
همچنين به دليل فرا رسيدن سالروز آزاد سازي خرمشهر و ادامه برگزاري گردهمايي هاي سالانه فيلمسازان و عكاسان در اين ايام ، مجموعه فيلم «حماسه خرمشهر» كه 7 اثر كوتاه از فيلمسازان ايراني را در برمي گيرد در اين گردهمايي‌ها به نمايش درآمده و نمايش اين فيلم طي روزهاي آتي در شهرهاي مختلف ادامه دارد.
 
گردهمايي هاي سالانه فيلمسازان و عكاسان تا ششم تيرماه سال جاري ادامه دارد و در 31 شهر كشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلمساز ، عکاس ، انجمن ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.