سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریار، ظرفیتی ویژه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی محسوب می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای شهر شهریار گفت: شهریار در بین شهرستان‌های استان تهران، ظرفیتی ویژه برای سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی محسوب می‌شود.

علیرضا صفرزاده، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به توانمندی‌های بالقوه شهرستان شهریار در حوزه‌های گوناگون اعم از اقتصادی، گردشگری، توریستی و ... اظهار داشت: منطقه مذکور به مثابه باغ شهری است که از ظرفیت‌های بالایی برای حضور و مشارکت فعالانه بخش خصوصی برخوردار است که با معرفی صحیح و اصولی ویژگی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان ضریب سرمایه‌گذاری در این منطقه به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
 
وی در ادامه افزود: تعدد املاک شهرداری شهریار در کنار کثرت جمعیتی این منطقه، مؤلفه‌ای حائز اهمیت در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به شمار می‌رود و تاکنون نیز، جلسات متعددی با فعالان این عرصه حتی در بخش خارجی و با سرمایه‌گذاران هندی، چینی و ... نیز تشکیل شده است، لذا به دلیل اینکه در گذشته سابقه چنین سرمایه‌گذاری‌هایی در حجم انبوه وجود نداشته،‌ مطالعه و دقت‌نظر بسیاری در روند و سازوکار عملیاتی شدن طرح‌های اینچنینی از سوی مدیریت شهری این منطقه لحاظ می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با توجه به رویکرد مسئولین زیربط در بخش مذکور «مشارکت فعالانه بخش خصوصی» و همیاری کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیش از پیش افزایش یابد که در صورت تحقق اهداف موردنظر، علاوه بر سرمایه‌گذاران که از سوددهی قابل توجهی برخوردار می‌شوند رضایتمندی شهروندان نیز به نحو هر چه مطلوب‌تری تأمین خواهد شد، زیار ثمره مشارکت فعالانه بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی و شهری، ارتقاء کمی و کیفی امکانات شهری، در ابعاد گوناگون را به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سیشب ، یسشب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.