سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میشل عون:

مانور تبلیغاتی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری را رد می‌کنیم/لبنانی‌ها از انفجار بیم ندارند

رییس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان لبنان در سخنانی تاکید کرد مانور تبلیغاتی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری را رد می‌کنیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار:"میشل عون" رییس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان روز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه 20 اوت فراخوان برای انتخابات پارلمان است گفت: عراق و سوریه زیر آتش و خرابکاری انتخابات داشته و امروز هم مصر رییس جمهوری خود را انتخاب می‌کند؛ ما از انفجارها بیم نداشته و نسل بعد باید بیش از ما جسور باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا این ساعت نام فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب نکرده و نام خود را مطرح نکردم افزود: در زمان آغاز تبلیغات واقعی در مورد اینکه در انتخابات نامزد بشوم و یا به نفع دیگران کنار بروم، تصمیم خواهم گرفت.

رییس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان با اشاره به اینکه ما هر گونه مانور تبلیغاتی را در موضوع ریاست جمهوری رد می‌کنیم گفت: شاید سه نامزد برای کرسی ریاست جمهوری وجود داشته باشند اما هیچ طرفی نمی‌تواند رییس جمهوری را انتخاب کند به دلیل اینکه این اقدام از سوی برخی طوایف رد شده و دست‌کم بیش از نیمی از مسیحیان با آن مخالفند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رییس ، جمهوری ، میشل ، عون ، ریاست ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.