سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار تکان‌دهنده ارتکاب جرائم جنسی توسط کودکان در انگلیس

در جدیدترین آمار منتشر شده از ارتکاب جرائم جنسی توسط کودکان در انگلیس، سن این مجرمان به کمتر از 4 سال رسیده است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  جدیدترین آمار منتشر شده از ارتکاب جرائم جنسی توسط کودکان در انگلیس نشان می‌دهند سن برخی از این مجرمان کمتر از 4 سال بوده است.


طبق این آمار تکان‌دهنده، در 2 سال گذشته، بیش از 240 مورد تجاوز جنسی به پلیس انگلیس گزارش شده است که همگی توسط کودکان زیر 10 سال انجام شده‌اند.


میان این موارد، نام دو کودک 5 ساله به چشم می‌خورد که متهم به چندین مورد آزار و اذیت جنسی شده‌اند. همچنین نام یک دختر 6 ساله نیز به اتهام ارتکاب جرائم جنسی در این لیست دیده می‌شود. طبق این گزارش، کم سن‌ترین فرد متهم به ارتکاب اینگونه جرائم در انگلیس، یک پسربچه 4 ساله بوده است.


انتشار این آمار تکان‌دهنده موج جدیدی از نگرانی‌‌ها را میان مسئولین به راه انداخته است. به عقیده کارشناسان مرکز حمایت از حقوق کودکان در انگلیس، آزاد بودن سایت‌های غیراخلاقی و دسترسی آسان کودکان به مضامین آنها بدون نظارت والدین و مسئولین مدارس، بیشترین تاثیر را در بروز اینگونه ناهنجاری‌های رفتاری دارد.


به گفته جان براون، یکی از مسئولین انجمن ملی حمایت از حقوق کودکان، "امروزه دسترسی به سایت‌های غیراخلاقی فقط با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. این موضوع باعث شده است کودکان و نوجوانان ما درک نادرستی از رفتارهای اجتماعی پیدا کنند و آنها را به بدترین شکل ممکن بروز دهند."




انتهای پیام/
برچسب ها: تجاوز ، کودکان ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.