سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت زنان در عرصه‌های قرآنی بر روح و جان جامعه تأثیرگذار است

طاهره سادات طباطبایی، استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: این حمایت باعث می‌شود تا موفقیت زنان در عرصه فعالیت‌های قرآنی بر روح و جان جامعه هم تأثیرگذار باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طاهره سادات طباطبایی، استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اظهار کرد: از نظر آفرینش خداوند تبارک و تعالی زن و مرد را با تفاوت‌هایی آفریده است که زن تلاوت بیان و تأثیرگذاری قوی‌‌تر نسبت به مرد دارد، لذا پرورش این توانایی‌ها باعث می‌شود زنان در فرآیند پرفراز و نشیب زندگی و جامعه موفق‌تر باشند و این عاملی تأثیرگذار و مثبت بر روی فرزندان و خانواده خواهد بود.

استادیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزاری این نوع همایش‌ها را در ارتقای فرهنگ عمومی بسیار تأثیرگذار دانست و اعلام کرد: انتخاب بانوان در این همایش، خودباوری و اعتماد از دست رفته و خدشه‌دار شده بانوان را به آن‌ها بر می‌گرداند و از طرفی هم باعث می‌شود زنان با مسئولیت خطیر خود در جامعه آشنا شوند.

طباطبایی در پایان افزود: معرفی بانوان قرآنی نمونه باعث ایجاد الگو در جامعه خواهد شد؛ چرا که این زنان نمونه علاوه بر تلاش و فعالیت در پرورش فرزندان و خانواده‌های خود در جامعه هم حضور فعال دارند و برگزاری چنین همایش‌هایی باعث معرفی این بانوان به جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.