سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ارائه 7 برنامه تحول نظام اداری توسط حوزه فناوری اطلاعات آذربایجان غربی

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: از 30 برنامه پیشنهادی دولت برای تحول نظام اداری در دستگاه‌های اجرایی، اجرای هفت برنامه بر عهده حوزه فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، علیرضا سهندی، در جلسه بحث و بررسی برنامه عملیاتی نقشه راه اصلاح نظام اداری در دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرموده‌ ریاست جمهوری تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی باید در راستای توسعه دولت الکترونیک گام بردارند.

وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی تمام ارگان‌ها و نهادهای ذیربط لازم است دیدگاه‌های خود را اعمال و به مرحله اجرا بگذارند، تصریح کرد: از 30 برنامه پیشنهاد شده دولت برای عملیاتی کردن و توسعه دولت الکترونیک هفت برنامه محوری در اختیار حوزه فناوری اطلاعات قرار داده شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نظام تحول اداری در دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی حرکتی جهادی در حوزه دولت الکترونیک بوده که بیشترین سهم را در این زمینه، حوزه فناوری اطلاعات بر دوش دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های دستگاه‌های دولتی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی و پیگیری‌های آن توسط این دفاتر یکی از برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات در سیستم تحول اداری دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: واگذاری خدمات به مشترکین از طریق دفاتر خدمات عمومی و کمتر کشاندن مردم به ادارات یکی دیگر از برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات در گسترش تحول نظام اداری است.

سهندی افزود: اطلاع‌رسانی در راستای توسعه نظام تحول اداری در دستگاه‌های دولتی سیاستی است که از سوی رئیس جمهور ارائه شده و تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند این برنامه را اجرا کنند.

وی گفت: به منظور توسعه دولت الکترونیک دستگاه‌های اجرایی موظفند مشخصات معاونان ذیربط خود را از طریق ایمیل ابتدا به استانداری و بعد به سازمان فناوری اطلاعات ارسال کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: متعاقبا موارد لازم از طریق آدرس ایمیل برای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خصوص تحول نظام اداری بخش‌نامه ارائه شده و بر نحوه اجرای این 30 برنامه در دستگاه‌های اداری کنترل و نظارت دقیق صورت خواهد گرفتش/ن.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.