سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تیرانداز بابلسری ، قهرمان رقابتهای اهداف پروازی مازندران

رقابت های تیراندازی اهداف پروازی مازندران ویژه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با قهرمانی تیرانداز بابلسری در این شهرستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: در این رقابت ها بیش از 130 تیرانداز حضور داشتند که به مدت دو روز در هادی شهر از توابع شهرستان بابلسر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فرشاد آذری افزود : در پایان این رقابت ها ˈمرتضی رمضان نیاˈ از بابلسر به مقام قهرمانی رسید، ˈمرتضی کاویانیˈ از بابلسر دوم شد و ˈمجید ترخانˈ از نور در جایگاه سوم ایستاد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این مسابقات یک روزه که ظهر امروز به پایان رسید، 60 تیرانداز در سالن ورزشی سپاه بابلسر با هم رقابت کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر. ادامه داد: در پایان این مسابقات نیز ˈمینوسا صادقیانˈ ، ˈمحبوبه ضیا پورˈ و ˈ سیده زهرا سعیدیˈ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

آذری به برنامه ریزی برای رونق ورزش میان بانوان بابلسر اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر، رشته های گوناگون ورزشی در بخش زنان فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده و به نتایج مطلوبی نیز رسیده است.

این مسئول ادامه داد: تداوم این فعالیت ها و تلاش برای شناسایی چهره های جدید می توان موجب ایجاد علاقه مندی بیشتر در دختران و زنان این شهر و ورود حرفه ای آنها به ورزش شود./ش/ن

برچسب ها: مازندران ، قهرمان ، بابلسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.