سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ويژه برنامه هاي مبعث از راديو تهران

شبكه راديويي تهران به مناسبت سالروز بعثت حضرت محمد مصطفي (ص) ويژه برنامه متعددي را از ساعت 9 تا 19 تقديم شنوندگان مي كند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، همزمان با سالروز بعثت پر خير و بركت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص)،‌ شبكه راديويي تهران برنامه هاي شاد و متنوعي را تدارك ديده است.

نيكنام جبرائيلي پور، تهيه كننده ويژه برنامه " مبعث" گروه ورزش و سلامت گفت: به مناسبت مبعث رسول اكرم (ص) برنامه شادي با حضور خوانندگان، پرويز طاهري و كيوان تافته سه شنبه از ساعت 17 تا 19 پخش مي شود.

عباس محبي، ويدا شهشهاني، تورج نصر و بيژن عليمحمدي از دوبلورهاي كشورمان در اين برنامه حضور دارند تا لحظات شاد و مفرحي را به شنوندگان هديه كنند. اجراي اين برنامه را فاطمه نصرآبادي بر عهده دارد.

برنامه "بعثت تا ظهور" كاري از گروه معارف و تربيت راديو تهران نيز سه شنبه از ساعت 12 تا 14:30 پخش مي شود.

ساناز باقري تهيه كننده برنامه با اعلام اين خبر گفت: مهمان برنامه احمد ابوالقاسمي قاري و داور بين المللي قرآن، به صورت زنده آياتي از كلام الله مجيد را قرائت مي كند و با شنوندگان درباره مسابقات بين المللي قرآن، اخلاق و درس هاي كه بايد از سيره پيامبر (ص ) بياموزيم، صحبت مي كند.

 همچنين حجت الاسلام هاشمي گلپايگاني، واقعه بعثت و ارتباط بعثت تا ظهور را در برنامه تشريح مي كند .

يكي از بخش هاي برنامه مسابقه است و شنوندگان از طريق تماس با شماره تلفن هاي 33914141-33914142 مي توانند در اين مسابقه شركت كنند. يوسف رحيمي و پريسا جمالي گوينده اين برنامه شنوندگان را همراهي مي كنند.

سخنراني، مداحي، تواشيح، نمايش و موسيقي سنتي و... از ديگر بخش هاي برنامه هاي عيد مبعث شبكه راديويي تهران است.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، مبعث ، برنامه ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.