سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

گنجاندن دروس مددکاری در سطوح آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها

همایون هاشمی گفت: مباحث مددکاری می‌بایست در سطوح آموزشی مختلف و دانشگاه‌ها گنجانده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیست و نهمین همایش ملی مددکاری اجتماعی و نظم اجتماعی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در دانشکده بهزیستی تهران برگزار شد.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در همایش مددکاری اجتماعی و نظم اجتماعی گفت: مباحث مددکاری می‌بایست در سطوح آموزشی مختلف و دانشگاه‌ها گنجانده شود و علم مددکاری به مفهوم میدانی در دسترس همه مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: مراقبت و مشاوره بهنگام نوعی مددکاری که موجب می‌شود از خیلی از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان مددکاری محور است اظهار داشت: تمام فرآیندهای کاری این سازمان شامل مددکاری می‌شود و می‌بایست مددکاری مبتنی و قواعد نظام جمهوری اسلامی را طوری تعریف کنیم تا سطوح مختلف جامعه به اندازه در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه 159 عنوان فعالیت در سازمان بهزیستی ثبت شده که بیشتر آنها فرآیند مددکاری می‌باشد تصریح کرد: در هر خانواده می‌بایست یک مددکار آموزش‌دیده وجود داشته باشد چراکه شرایط ویژه جامعه امروز ایجاب می‌کند به مفهوم مددکاری بیشتر توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: متخصصین علوم انسانی در مقالات خود این پیام را به ما می‌دهند تا شتاب خود را در مددکاری اجتماعی افزایش دهیم  تا همه مردم بتوانند با مفهوم مددکاری آشنا شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گنجاندن ، دروس ، مددکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.