سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین نقشه راه سند تحول آموزش و پرورش با 131 راهکار

پرچم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اولین بار توسط مقام معظم رهبری برافراشته شد و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبعیت از فرمایش معظم له این کار مهم را به سرانجام رسانید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش  گفت: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با معلمان و مسؤلین وزارت آموزش و پرورش، ایشان بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با نظارت و مدیریت شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید فرمودند.

وی افزود: برای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به یک نقشه راه داشتیم که این نقشه با 131 راهکار متناسب با وظایف معاونت‌های آموزش و پرورش و براساس الویت‌های محتوایی، تدوین شده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: در تنظیم این نقشه راه علاوه بر توجه به زمان، لازم برای تحقق اهداف، به وظایف مسؤلین اجرایی هم توجه شده که در آینده نزدیک این نقشه راه به واحدهای ذی‌ربط ابلاغ خواهد شد.

نوید ادهم در پایان گفت: امیدواریم وزارت آموزش وپرورش و مسؤلین ذیربط برای اجرای دقیق و مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش را بیشتر همراهی کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها: تدوین ، تحول ، نقشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.