سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با طرح هادی، سلیقه‌ای و تفسیری برخورد شد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شهریار گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلات این منطقه در سنوات گذشته، برخردهای تفسیری و سلیقه‌ای با طرح‌ هادی بوده است.

مهندس بهزاد درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح عمده‌ترین مشکل شهرستان شهریار در حوزه شهری اظهار داشت: برخردهای سلیقه‌ای و تفسیری با طرح هادی و عدم مدیریت مطلوب تراکم جمعیتی شهریار از عمده‌ترین نارسایی‌های این منطقه در سنوات گذشته به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی شهرستان شهریار، تصریح کرد: منطقه مذکور، اغلب در مختصات رشد پیدا کرده بدون اینکه زیرساخت‌های این رشد و گستردگی فراهم شود و به تبع چنین روندی بار مشکلات شهری را افزایش می دهد زیرا رشد کمی باید با توسعه کیفی همراه شود.

مهندس بهزاد درخشان در ادامه عنوان کرد: تراکم جمعیت یک فرصت بالقوه است که در صورت مدیریت اصولی پول ثروت و سرمایه تولید می کند و در غیر اینصورت مشکل ساز و بحران آفرین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح تفصیلی و مدیریت سازنده از بروز مشکلات هرچه بیشتر جلوگیری می کند و اگر برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد و امکانات تفریحی  رفاهی مذهبی بهداشتی آموزشی و ... در ابعاد گوناگون فراهم شود، می توان از ظرفیت و استعدادهای موجود در این شهرستان به نحو سازنده ای بهره‌مند شد و افق بسیار روشنو درخشانی را برای این منطقه رقم زد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تفسیر ، طرح ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.