سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا؛

شیخ‌هرندی: باخت ایران مقابل قزاق‌ها دور از انتظار نبود/ پیشگویی در خصوص نتایج زوداست

هیجدهمین دوره مسابقات تیم شطرنج جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشورمان در تبریز دنبال می‌شود.

خسرو شیخ‌هرندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره اظهار داشت: نتیجه بازی امروز و فردا شانس مدال آوری تیم را مشخص می‌کند.

مربی تیم ملی "ب" مردان کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی "ب" پشتوانه تیم ملی "الف" کشورمان است و تا به امروز 2 پیروزی و یک تساوی و یک شکست داشته است. باخت تیم "ب" برابر قزاق‌ها دور از انتظار نبود.

زیرا این تیم بسیار قوی‌تر از تیم ایران است و تمام بازیکنانش استاد بزرگ پارتینگ بالاتر از 2500هستند.

وی افزود: تیم ملی"الف" امروز برابر ویتنام که یکی از قدرت‌های شطرنج‌ آسیا است، بازی دارد و اگر به نتیجه تساوی یا پیروزی دست یابد بسیار چشم‌گیر و ایده‌آل است. نتیجه بازی امروز و فردا شانس مدال‌آ‌وری تیم را نسبتأ روشن می‌کند، هر دو تیم ملی‌پوش کشورمان تاکنون نتایج خوب و رضایت‌بخشی کسب کرده‌‌اند.

وی تصریح کرد: به خاطراین‌که پنج دور از بازی‌ها مانده است، نمی توان پیشگویی جدی در رابطه با نتیجه نهایی بازی کرد. باید بگویم بازی درست و کمی هم شانس به کسب مدال کمک بیشتری می‌کند.

هرندی گفت: جدی‌ترین حریف، کشور چین است و کماکانی در صدر جدول قرار دارد و می‌توان گفت از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: اهمیت این مسابقات از آن جهت که قهرمان باشگاه‌های آسیار سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را کسب می‌کند، بسیار بالاست.

انتهای پیام/
برچسب ها: شطرنج ، ملی پوش ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.