سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرهای تهران، اصفهان و شیراز میزبان سفیران چوگان باز جهان

۳۴ چوگان باز جهان از ۸ کشور مطرح در چوگان جهان جهت شرکت در رقابت های چوگان جام آمباسادورها به ایران خواهند آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  ۳۴ چوگان باز جهان از ۸ کشور مطرح در چوگان جهان جهت شرکت در  رقابت های چوگان جام آمباسادور ها به ایران خواهند آمد و در طول یک هفته شهرهای تهران، اصفهان و شیراز میزبان این مهمانان خواهند بود

به همین گزارش بنا به گفته قربانپور مدیر مجموعه ورزشی فرهنگی چوگان و سوار کاری نوروز آباد تهران  تعدادی از مسئولان و کارشناسان شهرداری منطقه ۱۸  به همراه حداد مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون چوگان و مساعدت های شهردار محترم این منطقه جناب دکتر نوروزی از این مجموعه  بازدید میدانی کردند.

به همین روی باشگاه نوروز آباد، میزبان بانوان چوگان باز خواهد بود، که در این رابطه مسیر و محوطه و مبلمان مجموعه نوروز آباد بامساعدت شهردار محترم منطقه باز سازی و زیبا سازی خواهد شد.

استان تهران با دارا بودن میدان های متعدد چوگان که هر میدان چوگان ۸ برابر زمین فوتبال است، بستر مناسبی  است ، برای حضور چوگان بازان جهان در کشور ایران که یکی از زیباترین و امن ترین کشور های منطقه در خاورمیانه و جهان به شمار میرود.

امیدواریم با برگزاری چنین تورنمنت های بین المللی و جهانی  سطح کمی و کیفی چوگان را بالابریم و  با ارائه آن به یونسکو ثبت جهانی آن را به نام ایران رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک دوست
۰۷:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
با تشکر از شما
کشور ها و روز بازی ها مشخص شد
هنر و ورزش از شما دعوت می کند