سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع اردوهای تیم ملی بزرگسالان بسکتبال؛

غیبت 8 بازیکن، انصراف 3 نفر و دعوت از رضا لطفی

اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان با حضور 24 بازیکن روز گذشته آغاز شد. سه بازیکن از حضور در اردوها عذرخواهی کردند و رضا لطفی با جلسه ویژه مسئولان تیم ملی به اردوها دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با یک جلسه تمرین از عصر روز گذشته آغاز شد.

پیش از شروع تمرینات جواد داوری با توجه به مصدومیتها خواستار انصراف از اردوهای تیم ملی شد که تصمیم نهایی در این مورد با حضور بچیروویچ سرمربی تیم ملی گرفته می شود. سورن دیربوغوسیان و فربد فرمان دو بازیکن شاغل در لیگ دانشگاهی آمریکا نیز در تماس با مسئولان فدراسیون اجازه گرفتند که در این دوره از اردوها حضور نداشته باشند. فرمان به طور قطعی در اردوهای تیم ملی شرکت نمی کند و سورن نیز به گفته کادر فنی تیم ملی به احتمال زیاد برای شرکت در اردوها به ایران سفر نمی کند.

همچنین مسئولان تیمهای ملی از رضا لطفی بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان که در لیست اولیه تیم ملی قرار نداشت برای اولین اردو دعوت کردند که لطفی نیز به تمرین اول تیم نرسید.

یونس لاله زاده بازیکن صنایع از مسئولان تیم ملی اجازه گرفت تا در اردوی بعدی به بازیکنان دیگر ملحق شود.

به جز این نفرات نیز مهدی شیرجنگ و وحید دلیرزهان نیز در روز اول به دلیل مصدومیت حضور نداشتند. ارسلان کاظمی که در آمریکا به سر می برد نیز از فردا به اردوها اضافه می شود.

بچیروویچ فردا به ایران می آید

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی که از دو هفته قبل به کشور خود سفر کرده بود صبح فردا 5 خرداد به ایران می رسد اما تمرینات تیم ملی زیر نظر تمام مربیان تیم های الف و ب پی گیری می شود.

شاهین طبع و کمالیان مربیان تیم ملی الف و کسایی پور، حاتمی و ایزدپناه مربیان تیم ملی ب هستند.

به گفته شاهین طبع مربی تیم ملی بازیکنان دو تیم الف و ب تا اردوی بعدی با هم تمرین می کنند تا کنار هم هماهنگ شوند و بعد از رسیدن به نظر قطعی در مورد نفرات الف و ب از هم تفکیک می شوند.

9 بازیکن اصلی تیم ملی که در حال حاضر استراحت دارند از اواخر خرداد به سایر بازیکنان ملحق می شوند.

اردوی ترکیه از ششم تیر اولین برنامه تیمهای ملی بزرگسالان است.
برچسب ها: اردو ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.