سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ساخت 12 هزار متر تونل در محور هراز

12 هزار متر تونل در محور هراز در دست ساخت است

مديركل راه و شهرسازي مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از اتمام عمليات حفاري تونل آبشار واقع در محور هراز خبر داد و گفت: 12 هزار و 753 متر تونل در این محور در دست ساخت است.

اسد با بیان اینکه،محور هراز مهمترین محور ارتباطی استان با پایتخت است، افزود: 19تونل در این محور دردست ساخت است وعمليات تعريض و چهارخطه نمودن آن در دستور اين اداره كل قرار دارد.

وی به به اتمام عملیات حفاری تونل شماره 19 محور هراز اشاره کرد و گفت: این تونل به طول 979 متر و در مدت هفت ماه اجرا شده است.

وی با تاکید بر ایمن سازی محورهای استان ضمن اشاره به پيام مقام معظم رهبري خواستار عزم ملي و مديريت جهادي براي اتمام پروژه هاي راهسازي در استان شد و تصريح کرد: انشاء الله با همت و تلاش همه مهندسين ومسولين ذيربط در تلاشيم عمليات تعريض و چهارخطه محور هراز به اتمام برسد.

مديركل راه و شهرسازي استان مازندران با اعلام اين مطلب كه سال گذشته سال پركاري براي مجموعه راه و شهرسازي بوده يادآور شد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه ها ، اميد آن است در سال جاري هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه هاي مذكور باشيم چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند./ش/ن

برچسب ها: تونل ، هراز ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.