سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

ابلاغ 8400میلیارد تومان اعتبار به استانها

8400 میلیارد تومان اعتبار برای حمایت بخش تعاون به استانها ابلاغ شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور در جمع خبرنگاران بیرجند از وجود 200 هزار شرکت تعاونی ثبت شده در سطح کشور خبر داد و افزود: این تعاونی ها در 14 حوزه شامل مسکن ، تولیدی ، توزیعی ، کشاورزی و سهامی عام و خاص فعالیت می کنند.

میمنت آبادی با بیان اینکه 10 برابر میزان سرمایه اولیه صندوق معادل هزار و 600 میلیارد ریال می توان ضمانت نامه صادر کند گفت: تا کنون تا 3 برابر سرمایه صندوق یعنی برابر با 300 میلیارد تومان برای 600 طرح ضمانت نامه صادر شده است.

وی از وجود 2 هزار و 500 تعاونی ثبت شده در سطح خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: بخش تعاونی در حوزه سازمانهای دولتی و غیر دولتی در این استان از توانایی بالایی بهره مند است و با توجه به پتانسیل های استان زمینه برای توسعه کمی و کیفی شرکت های تعاونی در رشته های مختلف وجود دارد.

میمنت آبادی با اشاره به اینکه اعتبار خوبی از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای تعاونی های در نظر گرفته شده است یادآور شد: در همین راستا اخیرا اعتبار 8 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به استانهای ابلاغ شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور خاطرنشان کرد: هر میزان از محل این اعتبارات که شرکت ها و تعاونی ها به بانک ها طرح ارائه دهند، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور آمادگی دارد تا سقف 70 درصد ، تضمین های لازم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور از اواخر سال 89 فعالیت خود را با محوریت فعالیت های اعتباری شروع کرد افزود: در حل حاضر مهم ترین فعالیت این صندوق ، صدور انواع ضمانت نامه است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور همچنین یادآور شد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری با درنظر گرفتن اولویت هایی در زمینه ارائه خدمات مانند ارائه خدمات به فارغ التحصیلان دانشگاهی و طرح های دانشگاهیان نیز فعالیت می کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.