سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

شهرستان اهر یکی از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری است

مدیر دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان اهر یکی از مناطق برای سرمایه گذاری در زمینه های صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رحیم خانی، گفت: برگزاری همایش های سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان بهترین فرصت برای تحقق برنامه های دولت در جهت توسعه مناطق مختلف و شهرستانهای مستعد با قابلیت های متفاوت برای سرمایه گذاری می باشد.
وی، گفت: شهرستان اهر با قابلیت های ویژه به جهت وجود سد بزرگ ستارخان در جهت توسعه کشاورزی مدرن، باغات میوه، مجتمع کشت، صنعت ایجاد صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره و سایر زمینه ها بهترین مکان برای سرمایه گذاری دراین حوزه می باشد .

خانی، همچنین به پتانسیل این شهرستان در بخش معدن نیز اشاره کرد و افزود: منطقه معادن غنی منطقه در بحث مس، طلا، سنگ های تزئینی و چندین مورد دیگر از پتانسیل های شهرستان جهت سرمایه گذاری بوده و می تواند برای رونق اقتصادی و توسعه شهرستان مفید واقع شود .

این مقام مسئول افزود: تلاش می کنیم با آسیب شناسی همایش های انجام شده در سالهای گذشته ضمن بهره مندی از تجربیات آنها بتوانیم با ابتکارات آنها افق جدیدی رابرای سرمایه گذاران رقم بزنیم .

وی، به مسئولین دست اندکار همایش توصیه کرد ضمن هماهنگی با اداراتی که به نحوی در بحث سرمایه گذاری نقشی دارند توجیهات لازم در خصوص آیین نامه های سرمایه گذاری و سایر مواردی که به نحوی به این امر ارتباط دارند آشنا نمایند و سازمانهای ذیربط نیز با هماهنگی سیستم های نظارتی بیش از پیش در خدمت سرمایه گذاران بوده و مشاوره ها و راهنمایی لازم را ارائه نمایند ./ش/ن
/انتهای پیام
برچسب ها: مناطق ، مستعد ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.