سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

راه اندازی مرکز تجاری مازندران در عراق

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی مازندران در آیین اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های مازندران گفت:مرکز تجاری مازندران در سلیمانیه عراق برای تسهیل در مراودات تجاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،

عشریه افزود:با درخواست استانداری مازندران و توافق بین دو استانداری،مرکز تجاری مازندران در سلیمانیه عراق برای تسهیل در مراودات تجاری راه‌اندازی می‌شود.

وی به ویژگی‌های مرکز تجاری مازندران در استان سلیمانیه عراق اشاره کرد و افزود:این مرکز برای تسهیل مراودات تجاری،عرضه محصولات ایرانی، شناسایی بازارهای هدف و پیگیری فعالیت‌های صادراتی در اقلیم کردستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی مازندران، بر لزوم توسعه و گسترش روابط تجاری و بازرگانی مازندران با استان سلیمانیه عراق تاکید کرد و گفت:با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مازندران در سطح سایر کشورها می‌تواند سبب توسعه تجارت خارجی بازرگانان و تجار داخلی استان را فراهم کند.

عشریه با بیان اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی ایران می‌تواند بازار مناسبی برای صادرات محصولات زراعی و باغی در استان سلیمانیه عراق باشد، بیان کرد: در حوزه خدمات فنی و مهندسی و خدمات نیز مازندران توانایی فراوانی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای صادرات به کشورهای همسایه استفاده کرد.

وی از تداوم برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های تجاری و بازرگانی مازندران با سلیمانیه عراق خبر داد و گفت:تاثیرات حضور شرکت‌ها و کارخانجات مازندران در سلیمانیه عراق سبب گسترش مبادلات تجاری این دو استان می‌شود./س

برچسب ها: تجاری ، مرکز ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.