سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری زوج جوان با قاچاقچیان جنوب کشور به پایان رسید/کشف 32 کیلوگرم حشیش

سرهنگ بخشنده از دستگيري يک زوج قاچاقچي مواد مخدر در محدوده دامپزشکي خبر داد و گفت: در بازرسي از منزل اين متهمان 32 کيلوگرم حشيش کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از دستگيري يک زوج قاچاقچي مواد مخدر در محدوده دامپزشکي خبر داد و گفت: در بازرسي از منزل اين متهمان 32 کيلوگرم حشيش کشف و ضبط شد. 

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: ماموران پايگاه هشتم اين پليس مدتي پيش طي تحقيقات انجام شده دريافتند که يک زوج توزيع کننده مواد مخدر به تازگي ضمن همدستي با قاچاقچيان موادمخدر جنوب کشور اقدام به انتقال 32 کيلوگرم حشيش به تهران کرده اند و قصد توزيع خرده فروشي آن را دارند. 

وي افزود: اقدامات در اين خصوص آغاز شد و تيمي از ماموران اين يگان براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند که طي آن محل اختفاي متهمان در محدوده خيابان طوس شناسايي شده و ماموران براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند. 

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: طي هماهنگي با مقام قضايي دستور ورود به منزل متهمان صادر شده و پس از کنترل هاي نامحسوس متهمان، در يک عمليات ضربتي ماموران به مخفيگاهشان وارد شده و توانستند هر 2 متهم را هنگام بسته بندي مواد مخدر بازداشت کنند. 

سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در بازرسي از منزل متهمان 32 کيلوگرم حشيش کشف و ضبط شده که به همراه متهمان به پايگاه هشتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند. 

گفتني است، هر 2 متهم پس از اعتراف به جرايم خود براي سير مراحل قضايي به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.