سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آغاز عملیات اجرایی طرح ریلی مترو تهران ـ آمل

عملیات اجرایی طرح ریلی مترو تهران ـ آمل به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت تعاونی حمل و نقل کامیون‌داران این آمل گفت:شرکت پیمانکار در منطقه بین روستای بزمینان و ترک‌کلا برای طرح بزرگ ریلی مترو تهران ـ آمل این شهرستان تجهیز کارگاه کرده و به‌زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

یوسفیان‌ملا افزود:فعالیت بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر سودآوری سبب کاهش بیکاری و افزایش روند اقتصادی شود.

وی بیان داشت:فعالیت مطلوب بخش خصوصی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند نمونه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی باشد.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه مقاومت یعنی ما بتوانیم بر روی پای خود بایستیم، گفت:باید در جامعه خودکفا باشیم البته همه مردم ایران می‌توانند در این مقاومت شرکت داشته باشند و حتی یک کارگر ساده نیز می‌تواند با صرفه‌جویی و کار در جهت آبادانی وطن در ایجاد مقاومت نقش داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تولیدات ملی را افزایش دهیم،تصریح کرد:کشور ما همان‌طورکه هم‌اکنون نیز یکی از قدرت‌های نظامی،سیاسی،علمی،نانو و دیگر بخش‌ها درمنطقه است می‌تواند با همت و تلاش همه ملت ایران به رشد و بالندی خود بیش از گذشته بیافزاید.

این مسئول گفت: عملیات اجرایی مترو آمل ـ تهران در آینده‌ای نزدیک کار خود را آغاز می‌کند همچنین تجهیز کارگاه این پروژه انجام شده است.

وی در مورد مسئله راه در این شهرستان بیان داشت:طرح های چهار خطه کردن هراز به صورت سه شیفت در حال کار هستند و تعطیلی در آنها مشاهده نمی‌کنیم.

یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه همه باید تلاش و کوشش داشته باشند تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم،اذعان داشت:درباره طرح بزرگ ریلی مترو تهران ـ آمل نیز پیمانکار از سوی شرکت آباد راهان پارس در منطقه بین روستای بزمینان و ترک‌کلا تجهیز کارگاه کرده و به‌زودی عملیات اجرایی نخستین مرحله ریلی این بخش نیز آغاز می‌شود./س

برچسب ها: طرح ، مترو ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.