سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هورنر: ردبول از مونترال می‌ترسد

کریستیان هورنر باور دارد در طول آخر هفته گرندپری موناکو، ردبول‌ها می‌توانند مرسدس‌ها را تحت فشار قرار بدهند. اما در مونترال شاید وضعیت به نحو دیگری برای این تیم رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نزدیک‌ترین ردبول به مرسدس‌ها تنها ۰٫۲ ثانیه با آنها اختلاف داشت. هورنر معتقد است کاراکتر پیست نقاط ضعف اتومبیل‌های ردبول را پوشانده است.

هونر گفت: پیست مسیرهای مستقیم زیادی ندارد و این چیزی است که می‌تواند نقطه ضعف ما در رسیدن به حداکثر سرعت را بپوشاند. به همین دلیل این می‌تواند بچه‌ها را (رانندگان مرسدس) کمی تحت فشار بگذارد.

ردبول عنوان کرد با وجود مشکلات موتورهای رنو، بعد از مرسدس‌ها، دومین تیم سریع در گرندپری‌ها هستند.

هورنر افزود: اگر به تست‌های قبل از آغاز فصل نگاه کنید می‌بینید که تا الان خیلی خوب پیشرفت کردیم. امیدوارم بتوانیم سرعت پیشرفت‌مان را به همین شکل حفظ کنیم و به رانندگان مرسدس برسیم.»

هورنر مطمئن است که رقابت بعدی برای ردبول‌ها بسیار سخت خواهد بود. او گفت:خیلی نزدیک هستیم و رنو به همراه توتال در تلاش هستند ا این فاصله را از بین ببرند. در بارسلونا قدم‌های خیلی خوبی برداشتیم و در این رقابت هم نزدیک‌تر شدیم. اما بزرگ‌ترین تست برای ما رقابت در مونترال (گرندپری کانادا) است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.