سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصار بیت المقدس کشته شدن سرکرده‌اش را تکذیب کرد

گروه انصار بیت المقدس کشته شدن "شادی المنیعی" از رهبران این گروه را تکذیب کرد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ، گروه افراطی انصار بیت المقدس که از گروه‌های تندرو در مصر می‌باشند ، امروز یکشنبه اعلام کردند که "شادی المنیعی" از رهبران این گروه کشته نشده است.

منابع امنیتی دو روز پیش اعلام کرده‌ بودند که وی همراه با 5 نفر دیگردر درگیری‌های که هنگام رفتن آنها به منطقه "المغارة" در مرکز منطقه سینا در ساعات ابتدایی صبح جمعه روی داده ، با گلوله ای از سوی افراد ناشناس، کشته شده و تصاویری نیز از وی درمیان گروه‌های مسلح نیز منتشر کرده بودند.

انصار بیت المقدس امروز  در پایگاهی اینترنتی که زیر نظر گروه‌های تکفیری است، گفته است : آن‌ها اعلام می‌کنند که برادر مجاهد ما "شادی المنیعی" از رهبران گروه کشته شده ، درحالی که وی نه کشته شده و نه از رهبران و فرماندهان گروه بوده است.

این گروه پیشتر مسؤولیت خود را در اغلب انفجارها و حملات مسلحانه که افراد و مراکز نیروهای امنیتی را در مصر از زمان برکناری مرسی هدف قرار داده بود ، اعلام کرده بود.

این گروه همچنین در بیانیه خود اعلام کرده : ارتش مصر تا امروز نمی‌داند که چه کسی امیر این گروه می‌باشد . همچنین این گروه در بیانیه خود تکذیب کرده است که "توفیق محمد فریج"(ابی عبدالله) که اعلام شده بود که در ماه مارس کشته شده رهبر و امیر این گروه بوده است.

این گروه اعلام کرده : فریج یکی از مؤسسان این گروه بوده که در حادثه رانندگی که منجر به انفجار بمبی حرارتی که آن خودرو با خود حمل می‌کرد شد ، کشته گردید.

شایان ذکر است که حملات افراد تندرو در مصر منجر به کشته شدن صدها تن از افراد ارتش و پلیس شده است که این مسأله تهدیدی برای انتخابات ریاست جمهوری مصر به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.