سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس خبری مشترک رییس تشکیلات خودگردان و رهبر کاتولیک‌های جهان؛

محمود عباس:ملت فلسطین خواستار زندگی همراه با آزادی و کرامت است/پاپ:خاورمیانه از ده‌ها سال پیش درگیر تبعات نزاع بوده است

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی اعلام کرد پاپ فرانسیس را در جریان آخرین تحولات مذاکرات صلح بین فلسطین و اسراییل قرار دادیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المیادین: "محمود عباس" لحظاتی پیش در نشستی خبری با رهبر کاتولیک‌های جهان گفت: پاپ فرانسیس را در جریان آخرین تحولات مذاکرات صلح بین فلسطین و اسراییل و موانع مقابل این مذاکرات که در صدر آن شهرک سازی است،  قرار دادیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین خواستار زندگی همراه با آزادی، کرامت و حاکمیت بر خاک خود به دور از سرنیزه اشغالگران هستند.

رییس تشکیل خودگردان فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فلسطین به ابتکار عمل صلح که بر اساس آن به مجرد عقب نشینی اسراییل از سرزمین‌های فلسطینی توسط تمامی کشورهای عربی به رسمیت شناخته شده و روابط با این رژیم از سرگرفته می‌شود، پایبند است گفت: ما پیام صلح را به سمت اسراییل می‌فرستیم.

در ادامه این نشست خبری "پاپ فرانسیس" گفت: خاورمیانه از ده‌ها سال پیش درگیر تبعات نزاع‌ها بوده و مطلوب این است که تلاش برای تحقق صلح در این منطقه پی گرفته شود.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روابط بین فلسطین و اسراییل، خواستار توقف آنچه که وی اوضاع غیرمقبول نزاع اسراییل و فلسطین توصیف کرد، شد.

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.