سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

رشد 9.4 درصدی متوسط شاخص‌ها در بخش حمل و نقل روستایی آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: متوسط تمام شاخص‌ها در بخش حمل و نقل روستایی آذربایجان غربی از رشد 9.4 درصدی برخوردار بوده است.

مجتبی رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تمام شاخص‌های آذربایجان غربی در زمینه حمل و نقل روستایی صعودی بوده و از رشد 9.4 درصدی در سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه رانندگان شناسایی شده در این بخش حمل و نقل روستایی حدود 25 درصد کل رانندگان کشور بوده، ادامه داد: حدود 3 هزار و 294 نفر راننده در بخش حمل و نقل روستایی استان شناسایی شده‌اند.

رحمانی تعداد رانندگان ثبت‌نام شده در دفاتر پیشخوان دولت در بخش حمل و نقل روستایی استان را 2 هزار و 340 نفر عنوان کرد و گفت: این میزان 16 درصد کل کشور را شامل می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی تعداد مسیرهای ساماندهی شده در بخش حمل و نقل روستایی استان را 810 مسیر عنوان کرد و افزود: این میزان20 درصد کل مسیرهای ساماندهی شده کشور را شامل می‌شود.

رحمانی با اشاره به سهم مسیرهای ساماندهی شده استان از کل کشور، اعلام کرد: مسیرهای ساماندهی شده روستایی آذربایجان غربی 810 مسیر و مسیرهای ساماندهی شده کشور 4 هزار و 54 مسیر بوده است.

وی به سهم رانندگان شناسایی شده استان از کل رانندگان شناسایی شده در کشور در حمل و نقل روستایی اشاره و تصریح کرد: رانندگان شناسایی شده در استان 25 درصد و رانندگان شناسایی شده در کشور 75 درصد بوده است.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سهم وسایل نقلیه شناسایی شده استان نسبت به کل کشور در بخش حمل و نقل روستایی، خاطرنشان کرد: تعداد وسایل نقلیه شناسایی شده در استان 3 هزار و 294 دستگاه و تعداد وسایل نقلیه شناسایی شده در کشور 13 هزار و 293 دستگاه بوده است/ش/ن.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.