سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دیدار ایران و صربستان از نگاه آمار/ محمودی امتیاز آورترین بازیکن

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه تیم های ایران و صربستان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شهرام محمودی در این مسابقه 26 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با سرویس و دو امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 29 امتیاز به دست آورد.

الکساندر آتاناسویچ پشت خط زن تیم ملی صربستان نیز در این مسابقه 24 امتیاز با اسپک و یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 25 امتیاز کسب کرد.

در این مسابقه تیم ملی والیبال ایران در مجموع 15 امتیاز با دفاع روی تور به دست آورد که محمد موسوی و سامان فائزی هر کدام با پنج امتیاز بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. در مقابل صربستانی ها در مجموع 10 امتیاز با دفاع کسب کردند که سرکو لیسیناچ با 4 دفاع بیشترین سهم را داشت.

سامان فائزی با 60 درصد موفقیت بهترین زننده اسپک تیم ملی ایران در این بازی بود. این بازیکن 10 اسپک زد که فقط یک بار خطا شد و شش امتیاز نیز به دست آورد.

بازیکنان تیم ملی ایران در مجموع 141 اسپک زدند که 22 بار به خارج از زمین رفت، 10 بار با دفاع حریف مواجه و 66 بار به امتیاز تبدیل شد تا 47 درصد موفقیت برای آنها ثبت شود. در مقابل صربستانی ها از 121 اسپک خود 61 امتیاز گرفتند و 49 درصد موفقیت داشتند.


میلاد عبادی پور که در بازی مقابل صربستان عملکرد خوبی داشت با 72 درصد موفقیت بهترین دریافت کننده بازی نیز لقب گرفت. این بازیکن در 43 دریافت خود فقط یک خطا داشت و 44 درصد دریافت هایش عالی بود.


در مجموع بازیکنان ایران در 101 دریافت خود که 39 درصد آنها عالی بود، 3 خطا داشتند و 64 درصد موفقیت را ثبت کردند. در مقابل صربستانی ها در 93 دریافت خود 8 خطا و 47 درصد موفقیت داشتند.


از 116 سرویس بازیکنان ایران 8 امتیاز به دست آمد و 23 بار نیز خطا شد. میلاد عبادی پور و محمد موسوی هر کدام دو امتیاز سرویس در بازی مقابل صربستان کسب کردند. در مقابل صربستانی ها از 119 سرویس 3 امتیاز گرفتند و 18 بار خطا کردند.


بازیکنان ایران در این بازی در مجموع 46 خطا داشتند که 11 بار آن در ست پنجم رخ داد. در مقابل صربستانی ها 26 خطا در طول مسابقه انجام دادند.

در این مسابقه صربستان عملکرد بهتری هنگام حمله پس از دریافت اول داشت اما ایران آمار بهتری در حمله پس از توپ گیری به دست آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، ایران ، صربستان ، آمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.