سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امارات بر ادامه حمایت از مصر پس از انتخابات ریاست جمهوری

وزیر دولت امارات اعلام کرد که امارات به حمایت سیاسی و اقتصادی به مصر ، پس از انتخابات ریاست جمهوری ادامه می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری رویترز ، وزیر دولت امارات ، روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری الشرق الأوسط ،گفت : امارات پس از انتخابات ریاست جمهوری مصر نیز به ارائه حمایت‌های سیاسی و اقتصادی به مصر ادامه خواهد داد.

"سلطان جابر"، وزیر دولت امارات همچنین گفت : کشورش انتخابات ریاست جمهوری مصر که در روزهای 26 و 27 ماه می جاری برگزار می‌کردد را نقطه شروعی جدید به حساب می‌آورد.

گفتنی است که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و از جمله امارات ، میلیاردها دلار پس از برکناری مرسی از ریاست جمهوری در جولای گذشته ، به مصر به صورت مالی و تولیدات نفتی کمک کرده اند.

شایان ذکر است  است که هر کسی که به ریاست جمهوری مصر برسد ، برای نجات اقتصاد متزلزل مصر که طی 3 سال تنش های سیاسی پس از سقوط حسنی مبارک در 2011 دچار خسارت‌های فراوان شده است ، به کمک‌های بیشتری این چنینی نیازمند است.

"عبدالفتاح السیسی" وزیر دفاع سابق مصر و نامزد ریاست جمهوری گفته است : در صورتی که به پیروزی برسد ، بر سرمایه‌گذاری‌های خارجی و ادامه کمک‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس برای سرمایه‌کذاری بر روی پروژه های بزرگ وی ،که  البته در تبلیغات انتخاباتی اش آن را مشخص نکرد ، تکیه خواهد کرد.


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.