سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نمایشگاه تخصصی دو سالانه صنعت برق کشور در اصفهان گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق ایران دیروز با حضور 120.شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه اصفهان گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این نمایشگاه 120 شرکت از استانهای اصفهان، تهران، مرکزی، خراسان رضوی، فارس و یزد و نمایندگانی از کشور های ژاپن، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هند، جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق را ارائه می کنند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق اصفهان در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع فضای بسته نمایشگاهی و هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی برپا شده است.
مدیر اجرایی این نمایشگاه در آیین گشایش آن، استقبال شرکتهای صنعتی و تخصصی برق را از نمایشگاه امسال بسیار فراگیر بیان کرد و گفت: به نظر می رسد نمایشگاه دو سالانه صنعت برق اصفهان جایگاه واقعی خود را در بین شرکت ها پیدا کرده است و هر سال با رشد نام نویسی و استقبال روبه رو می شود.
علی شالباف توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندیهای این صنعت در مقایسه با دیگر کشور های منطقه، شناخت زمینه های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشور ها، فراهم کردن زمینه صادرات برق و معرفی تجهیزات نوین تولید برق را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.
شالباف افزود: امید است با برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه به کانون توجه فعالان صنعت برق منطقه بالاخص در خاور میانه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز انرژی برق شاخصی برای ارزیابی صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشورها به شمار می آید، اضافه کرد: استفاده بهینه انرژی برق موضوع بسیار با اهمیتی است زیرا در صورت هدر رفتن آن، صنایع کشور متوقف شده و اقتصاد و آینده کشور ضربه خواهد دید.
هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق اصفهان به مدت چهار روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان میزبان علاقه مندان است .


انتهای پیام/ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.