سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مقام نخست عکاس بیجاری در جشنواره عکس هرمزگان

ˈعمران اشرلوˈ عکاس بیجاری در جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان، مقام نخست را بدست آورد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، هرازگاهی که بحث عکاسی و کسب رتبه های برتر از شهرستان بیجار به میان می آید، نام ˈجمشید فرجوندˈ عکاس زبر دست بیجاری در اذهان تداعی پیدا می کند ولی این بار ˈعمران اشرلوˈ مکمل نام او شد و توانست در جشنواره اردیبهشت هرمزگان، به 1050 عکاس شرکت کننده از سراسر کشور در جشنواره شانه بزند.

اشرلو گفت: طبیعت شهرستان بیجار بسیار زیبا و کم نظیر است، از هنرمندان و مفاخر در همه زمینه ها و نیز افراد صاحب نام و نشان برخوردار است، من افتخار می کنم همنشین این ذخائر گرانبها هستم.

وی افزود: جشنواره در دو بخش فیلم و عکس با شرکت هنرمندان صاحب نام و شهیر کشور با 13 هزار عکس ارسالی آغاز شد و هیات داوران از میان 1050 عکاس از سراسر کشور، اثر من را با عنوان آداب و رسوم جشن عروسی در منطقه گروس به عنوان عکس برگزیده جشنواره معرفی کرد.

وی به حضور شخصیتهای نامی و صاحب اثر کشور در جشنواره اشاره کرد و گفت: دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح یادبود نهمین جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان در میان نخبگان کشوری برای من بسی افتخار و آنرا ارمغانی ارزشمند برای دیار گروس بعد از سالها زحمت می دانم.

 چندی پیش نمایشگاهی از عکس های وی از مناظر طبیعی و زندگی مردم روستاهای شهرستان بیجار برگزارشد./س
 
برچسب ها: مقام نخست ، جشنواره ، عکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.