سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راديو صداي آشنا و سيري بر سیره معنوی امام موسی کاظم (ع)

"هفتمین خورشید" و "گنجينه سخن"، در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می‎شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "هفتمین خورشید" با مروری بر زندگی و سیره اخلاقی، عبادی و معنوی حضرت امام موسی کاظم (ع)، به بحث درباره امامت امام رضا (ع) به عنوان جانشین حضرت (ع)، و همچنین به بررسی وضعیت سیاسی حکومت هارون، می پردازد.

پرداختن به موضوع امامزاده ها مخصوصا امامزاده‎های منتسب به امام موسی کاظم (ع)، گفت و گو با شهروندان درباره تاثیر زیارت امامزاده ها در روحیه انسان، بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

سید هاشم حسینی مسئول فرهنگی حج و اوقات در بخشی از ویژه برنامه "هفتمین خورشید"، درخصوص برنامه‎هایی که امامزاده ها در ایام شهادت و یا ولادت ائمه و امامان (ع) تدارک می بینند، صحبت خواهد کرد.

حجت الاسلام دکتر رنجبر و حجت الاسلام دکتر یزدان پناه کارشناسان این ویژه برنامه اند.

رویا ولی زاده نویسنده و تهیه کننده، مرتضی عسگرزاده گوینده، مهدی صباغی بازیگر و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"هفتمین خورشید" را روز يكشنبه چهارم خرداد ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.  

"گنجينه سخن 1" با پخش سخنراني حجت الاسلام والمسلمين قادري، به بحث درباره مقاطع مختلف زندگي امام موسي (ع)، و فضائل سياسي حاكم بر زمان ايشان، مي پردازد. 

"گنجينه سخن 2" نيز به تحليل معرفت و عبوديت، در سخنراني حجت الاسلام و المسلمين ابوالقاسمي صورت مي گيرد.

سيد محمدجواد هاشمي نيا تهیه کننده، و زهرا تقي ملا نويسنده و گوینده، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

روز يكشنبه چهارم خرداد، "گنجينه سخن 1" را ساعت 24:00 به وقت تهران برابر با ساعت 19:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپا و "گنجينه سخن 2" را همان روز و همان كانال ساعت 10:30 به وقت تهران برابر با ساعت 06:00 به وقت گرينويچ از شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
 
گروه دين و انديشه متولی این دو ویژه برنامه است.
 
نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا:   www.sedayeashna.ir
 
شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.