سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی با نام مریوان عجین است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تکذیب زمزمه های تغییر دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: این جشنواره برای همیشه متعلق به مردم کردستان خواهد بود و امکان ندارد به جای دیگری منتقل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،جعفری گفت: این جشنواره سال هاست که با نام مریوان عجین شده و متعلق به مردم این دیار است و هیچگاه اجازه انتقال آن به مکانی دیگر را نخواهیم داد.

وی افزود: کردستان هم اکنون در حوزه نمایش و گروه های تئاتری به یک قدرت و توان علمی و اجرایی بالایی رسیده است و باید دبیرخانه این جشنواره به طور کامل به خود استان داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه در سال های گذشته بخشی از کار برگزاری جشنواره در تهران و بخشی درخود استان انجام شده است اضافه کرد: هم اکنون این توان و قدرت در استان وجود دارد که تمامی کارهای جشنواره با همان عنوان بین المللی در داخل استان انجام شود.

جعفری خاطرنشان کرد:انجام کامل کارهای برگزاری این جشنواره در استان موجب روان شدن کارها و همچنین تسهیل در روند برگزاری آن خواهد شد.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه جشنواره از تغییر نحوه برگزاری این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: قرار است گروه های نمایشی شرکت کننده و راه یافته به نهمین دوره از این جشنواره علاوه بر شهر مریوان در دیگر شهرها و روستاهای استان نیز برنامه اجرا کنند./س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.