سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الماسی: حکم مدیر عاملی معمایی را تعلیق کردیم/محجوب با توانمندی بالا به کارش ادامه می دهد

رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر‌انزلی در خصوص وضعیت مدیرعامل این تیم گفت: حکم مدیرعاملی معمایی را تعلیق کردیم و من هم اکنون سرپرستی تیم را بر عهده گرفتم.

رضا الماسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال تا معرفی مدیرعامل جدید باشگاه ملوان سرپرستی تیم را بر عهده گرفتم.

الماسی در ادامه اظهار داشت: ما یک ماه قبل از معمایی برنامه خواستیم اما وی به ما برنامه‌ای نداد همچنین با اسپانسر جدید بدون هماهنگی ما مذاکره کرد. بر این اساس معمایی را کنار گذاشتیم و تا چند روز دیگر هم مدیرعامل جدید تیم را انتخاب کنیم.

وی درباره وضعیت محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: محجوب مالک باشگاه ملوان‌ بندرانزلی است و کارش را با پشتکار قوی ادامه می دهد. محجوب برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای ملوان بندرانزلی دارد و قصد کنارگیری ندارد.

الماسی بیان کرد: محجوب از باشگاه ملوان بندرانزلی نرفته بود که برگردد. برخی از رسانه های خبری بیان کرده بودند که محجوب باشگاه ملوان را ارزان خریداری کرده است بر این اساس محجوب از این سخنان دلگیر شده بود اما از ملوان جدا نشد.

وی تصریح کرد: اگر شرایط کار فراهم شود محجوب در ملوان می ماند و با توانمندی بالا به کارش در ملوان ادامه می دهد.

الماسی در پایان خاطرنشان کرد: مازیار زارع قراردادش را با تیم ملوان بندرانزلی تمدید کرده است. وضعیت دیگر بازیکنان هم امروز مشخص می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: معمایی ، ملوان ، انزلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.