سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور شرکت در کنفرانس ادیان، مذاهب و ارزش‌ها:

هیأت پارلمانی متشکل از نمایندگان ادیان الهی به آلمان سفر می‌‌کند

نماینده مردم کلیمیان در مجلس از سفرهیأت پارلمانی کشورمان متشکل از نمایندگان ادیان الهی مختلف برای شرکت در کنفرانس ادیان، مذاهب و ارزش‌ها به آلمان سفر خبر داد.

سیامک مره‌صدق نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از سفر هیأت پارلمانی کشورمان متشکل از نمایندگان ادیان الهی مختلف برای شرکت در کنفرانس ادیان، مذاهب و ارزش‌ها به آلمان خبر داد و گفت: این کنفرانس به منظور ایجاد دیالوگ و تعامل بین پیروان ادیان الهی جهت ایجاد صلح و بهروزی بشریت در سطح جهانی مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه وجه غالب این گروه مذهبی است و به ارزشهای مذهبی مانند بنیان‌های خانواده، مخالفت با رفتارهای غیر طبیعی در زمینه مسائل اخلاقی، حفظ و احترام به چارچوب‌های توحیدی در حفظ خانواده اهمیت داده شده، نقاط مشترک زیادی بین پیروان الهی وجود دارد و می‌تواند محل خوبی برای ارائه نظرات توحیدی و الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
  
نماینده مردم کلیمیان در مجلس اظهار داشت: هر ساله محوریتی برای برگزاری این کنفرانس مطرح می شود که محور برگزاری این کنفرانس در سال گذشته در رابطه با جهانی‌سازی بود و امسال نیز این کنفرانس بر اساس محور" پرهیز از خشونت، افراط گری و تروریسم" برگزار خواهد شد.

مره‌صدق با بیان اینکه زمان انجام این سفر تا کنون به صورت رسمی اعلام نشده، یادآور شد: این هیات پارلمانی به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم و متشکل از یوناتن بت‌کلیا، کارن خانلری و بنده خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.